Idag 28/8-11:)

Hej:D!

Idag har det inte hänt så mycket.

Runt två så åkte vi iväg för att kolla upp Ladde i ryggen och allt var väl som det skulle, lite sne och så men det fixades till.
Hehe, varje gång någon gick förbi Ladde så skulle han tigga godis...


Sötgubben som vill ha mer knäckebröd;)

När vi kom hem så började det spöregna så han fick komma in och äta lite med ett täcke på sig. Var nyss nere och släppte ut honom i hagen med ett regnteäcke så han inte ska stelna till efter behandlingen.
Som vanligt så gnäggade Anton när vi kom runt hörnet, Ladde och jag:)

Senare ikväll så ska jag iväg till ridhuset för att rida en ungponny som jag rider lite då och då, får se om jag skriver ett litet kort inlägg sen om hur det gick.
Jag ska ut och gå med Ladde idag också vilket jag ska göra imorgon också sen ska han skrittas uppsutten. Efter det så får vi rida på som vanligt:)


Säter:)

/Sandra:)

Kommentarer
Postat av: I S A - Photo, Horses, Fashion & U2

Kärlek till din uppdatering ♥

Plockar med mig datan imorrn så kan du välja ut lite pics :)

2011-08-28 @ 19:48:53
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0