Trött...

Godkväll mina 10 (!) besökare;) hehe...

Åkte ju iväg och red en ponny för ett tag sen. Det gick till viss del bra och till viss del mindre bra, ett sto ni vet... nej, men hon var lite bångstyrig ibland. Jag vill inte skriva så mycket mer då det inte är min ponny.

Sen åkte vi hem och tog in hästarna runt klockan nio och gav dem kvällsmaten. Jag gick även lite med Ladde och det gick väl bra. Båda lika trötta tror jag..

Sessan var i stallet så hon fick åka i bilen hem, vilket var jäätteläskigt:O tyckte hon.


Btw, så hade hon sönder julgranen här-.-

Nu sitter jag här framför datorn och har precis ätit. Funderar på att gå och lägga mig då jag är ganska så trött efter helgen...har inte äns fixat NO:n men de får va.

Jaja, godnatt på er:)

Ps. Om det är någon som vill att jag ska göra en lite längre presentation av mig och Ladde så får ni säga till annars tänkte jag skippa det;). Ds.

/Sandra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0