God dagens:)!

Hejhej!

Idag har jag än så länge bara hunnit städa;) ska även fortsätta med det, men det få kanske bli imorrn, vi får se...

Jag ska dra mig ner till stallet snart och fixa lite sen vet jag inte riktigt. Jag hoppas mamma vill med ut och rida. Då rider vi senare till kvällen tror jag.

När mamma kommer hem från jobbet åker vi till Shakira och jag ska rida lite. Hennes tävlingsdebut imorrn ju;) Klubbtävling, LC och LB, hoppas det går bra man får ju se det som en träning då hon bara är bebis:)


Bild för 4 år sen, Ladde och kyrkbåtar, scaary!;)

/Sandra:)

Kommentarer
Postat av: Emma Danielsson

Vem är Shakira? :) Kram, Emma och Ratima

2011-09-03 @ 15:57:22
URL: http://memmalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0