Jag bara älskar skolan!-.-

Gårdagens ridpass:

Red ut med Olivia och Hannah. Ladde var pigg och framåt och förvånansvärt mjuk. Han brukar nästan aldrig gå att ställa o böja när man rider ut eller när jag rider i hoppsadeln och inte når om honom. Vi skritta mycket och travade litegranna.

Dagens ridpass:

Idag tog jag på mig vääldigt mycket kläder när jag gick ner till stallet då det var kallt och rått ute. Ladde fick komma in och käka medan jag gjorde iordning honom lite snabbt. Red sen ut på lera och runt momats. på vägen hem kom solen fram och det blev så varmt och tillslut hoppa jagt av för att ta av mig mina tröjor;) Ladde var väl lite halvt stel idag men det blev minimalt bättre då jag fokuserade mycket på att han skulle framåt vilket funka bra. på vägen hem blev det rejs på lera som vanligt!

Jag kommer ihåg att för kanske ett och ett halvt år sen så vågade jag inte rida där för Lade blev totalt tokig, men nu sitter jag hyfssat i sadeln;)

Imorrn ska jag ta tag i läxorna ordentligt som jag sagt till mig själv väldigt länge nu-.- Det borde vara olagligt att ha så mycket som vi har nu...



/Sandra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0