Tillbaka:)

Hej!

Måste börja med att ursäkta för att jag inte har bloggat på ett tag men det har varit ganska mycket i skolan och jag har varit så grymt trött... menmen nu är jag tillbaka:)

Jag har ridit på som vanlig. I onsdags så Var det "första" ridpasset efter checken med ryggen. Eftersom att jag inte arbetat igenom honom på ett tag så var han som en planka men det blev bättre efter ett tag. På vägen hem så kom det ett par crossar bakom oss och Ladde HATAR ljudet så vi trippa hem på tå hela vägen hem...Mamma var med och körde Anton.

Igår red jag på "travbanan" som vi har och han kändes onaturligt mjuk och fin, hehe;)lite seg dock...

Idag så har jag ridit för Frida och jag är nöjd.
Vi tränade mycket på att han ska gå undan för skänkeln vilket är vårat stora problem känns det som. Men idag flyttade han nästa helt bra undan höger som han har haft svårast för och det blev lite hackigt undan vänster.
Han var väl inte så jättepigg men jag behövde inte driva som en galning;)
Han satt ganska fast i högersidan men det blev bättre mot slutet. vi hade honom mest i en rund arbetsform så att han skulle trampa på och arbeta och orka:)


Träning för Frida för ett år sen tror jag(?)



Första bilden är för kanske fyra år sen och den här över var under hans
skadeperiod därav all päls;) ååh, nästan så att jag längatar till vintern, men inte kylan bara de UNDERBARA vintervägarna!:D

/Sandra:)

Kommentarer
Postat av: smilla

sv. tackkkkkk<3



///smilla<3<3

2011-09-03 @ 10:19:56
URL: http://www.nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0